Bezorgen

Hoe worden de producten geleverd?

Producten worden door PostNL bezorgd.

Kan ik een postbusnummer als adres doorgeven?

Voor bestellingen van pakjes is een huisadres nodig.

Kan ik het product op een ander adres laten bezorgen?

Het product wordt op het adres bezorgd dat wordt opgegeven bij de bestelling. Het is niet mogelijk een ander afleveradres op te geven. Je kunt dit de eerst volgende werkdag na jouw bestelling telefonisch doorgeven bij onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 088-55 00 252 (maandag t/m vrijdag 09.00-21.00 uur).

Wat is de levertijd?

Wij hanteren een gemiddelde levertijd van veertien dagen na ontvangst van betaling. Zie verder ook de voorwaarden bij de diverse acties.

Ik heb een abonnement met welkomstgeschenk besteld, maar deze nog niet ontvangen!

Binnen 4 weken na ontvangst van de betaling van het abonnementsgeld wordt het welkomstgeschenk toegezonden. Soms komt het voor dat een welkomstgeschenk uitverkocht is. Je wordt hierover dan geïnformeerd. Je kan dan een ander welkomstgeschenk onder dezelfde voorwaarden en condities uitkiezen


Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

Wij vinden het vervelend dat je jouw artikel beschadigd ontvangen heeft. Wij willen dit zo snel mogelijk voor je in orde maken, daarvoor neem je contact op met onze afdeling klantenservice: 088-55 00 252 (maandag t/m vrijdag 09.00-21.00 uur).